CENTURIONS AIRSOFT CLUB
Benvingut al fòrum. Si t'interessa formar part d'aquest grup, el primer que has de fer es inscriure't. Gràcies.

CENTURIONS es una associació inscrita al registre d'Associacions de la Generalitat de Catalunya amb el nº 41749.
CENTURIONS AIRSOFT CLUB
Benvingut al fòrum. Si t'interessa formar part d'aquest grup, el primer que has de fer es inscriure't. Gràcies.

CENTURIONS es una associació inscrita al registre d'Associacions de la Generalitat de Catalunya amb el nº 41749.
CENTURIONS AIRSOFT CLUB
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

CENTURIONS AIRSOFT CLUB


 
ÍndexPortalGALERIAÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió
EN VENDA MAUSER SR, 470 FPS, 70 METRES D'ABAST REAL + ÒPTICA.
SI NO ETS CENTVRIÓ NO HO POTS VEVRE TOT EN AQVEST FORVM
SI NO ERES CENTVRION NO LO PVEDES VER TODO EN ESTE FORO
**************************************************
NO TROBES EQUIP?
N'HI HA GENT QUE ET SEMBLA MASSA FRIKI?
VOLS DIVERTIR-TE EN EL NOSTRE CAMP?
VOLS AMISTAT I NO UNA COLLA DE FANÀTICS?
VINE AMB NOSALTRES, APUNTA'T A CENTURIONS!!!
***********************************************
BUSQUEM NOUS CENTURIONS AMB COTXE.
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Últimos temas
» presentacion
APUNTA'T AQUI EmptyDs Mar 08, 2014 6:37 pm por gatoo

» LOS DESAPARECIDOS
APUNTA'T AQUI EmptyDc Set 29, 2010 9:35 pm por Furios

» iniciandome en airsoft
APUNTA'T AQUI EmptyDc Ago 18, 2010 11:42 pm por catmont

» ES BUSQUEN CENTURIONS AMB COTXE
APUNTA'T AQUI EmptyDg Ago 01, 2010 10:17 pm por Furios

» APUNTA'T AQUI
APUNTA'T AQUI EmptyDv Jun 18, 2010 9:40 pm por Furios

» LES BOLES... SON REALMENT BOIDEGRADABLES?
APUNTA'T AQUI EmptyDj Jun 17, 2010 10:04 pm por Furios

» EL GEARBOX DE LA REPLICA EM FA SOROLL!!!
APUNTA'T AQUI EmptyDg Jun 06, 2010 3:16 pm por Furios

» Replicas de los soldados Centurions
APUNTA'T AQUI EmptyDv Jun 04, 2010 11:17 pm por Furios

» FRANCOTIRADOR. EN VENTA MAUSER> FURIOS
APUNTA'T AQUI EmptyDl Maig 24, 2010 11:05 pm por Furios

Navegación
 Portal
 Índex
 Llista de Membres
 Perfil
 FAQ
 Buscar
GALERIA
APUNTA'T AQUI Empty
Visites
APUNTA'T AQUI Pageviews=1

 

 APUNTA'T AQUI

Ir abajo 
3 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Admin
Admin
Admin
Admin


Nombre de missatges : 116
Fecha de inscripción : 01/03/2009

APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDl Feb 01, 2010 2:39 pm

RESPONT A AQUEST MISSATGE POSANT EL TEU NOM I COGNOMS - DATA DE NAIXEMENT - EMAIL I ENS POSAREM EN CONTACTE AMB TU.
Tornar a dalt Ir abajo
http://centurions-airsoft-club.spqr-moneta.com
antonio192
Soldat
Soldat
antonio192


Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 03/02/2010
Edad : 28
Ubicació : sant quirze

APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDc Feb 03, 2010 4:45 pm

ola , per apuntarte que tink que fer..

contakteu amb mi siplau.


leks_192@hotmail.com agreagume i exliqueume



gracies,
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin
Admin
Admin


Nombre de missatges : 116
Fecha de inscripción : 01/03/2009

APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDj Feb 04, 2010 2:18 pm

Hola Antonio.

Centurions Airsoft Club (CAC) es una associació lúdica-esportiva en procés de legal·lizatció, tant de l'associació com del nostre camp de joc.

La nostra filosofia es resumeix en la de formar un grup o equip de persones aficionades a l'airsoft, fugint de cap ideari polític, religiós, sectari i de professionalitzar l'airsoft. Juguem per a divertir-nos i per fer amistat i no per competir i guanyar no importa com.

L'única condició irrenunciable per jugar amb nosaltres es ser major d'edat. Cosa que segons el que has apuntat al teu perfil no acompleixes: tens catorze anys. L'única sol·lució perquè poguessis jugar al nostre camp seria que el teu pare, mare o tutor jugues també amb nosaltres i sempre que juguessis tu.

Dins del nostre equip es don aquesta circumstancia: n'hi ha un menor (15 anys), però el seu pare també juga amb nosaltres. I, es clar, quan juguem amb altres equips, els menors no juguen si els altres equips no ho volen.

Res mes.

Una cordial salutació.


Editat per darrera vegada per Admin el Dv Feb 05, 2010 3:10 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
http://centurions-airsoft-club.spqr-moneta.com
antonio192
Soldat
Soldat
antonio192


Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 03/02/2010
Edad : 28
Ubicació : sant quirze

APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDj Feb 04, 2010 5:05 pm

una pregunta de on sou el camp on jugeu yo soc de sabadell .

lo del tutor i apre no i a problema el meu pare em deixa i la meba mare tabe! ire amb un tutor de 18 añs estic ben equipat
tinc una berretta 92 military, B.A.R, m4a1
Tornar a dalt Ir abajo
Furios
Tinent
Tinent



Nombre de missatges : 175
Fecha de inscripción : 22/04/2009

APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDs Feb 06, 2010 2:04 pm

tranquilitat, nois sentu informaros de que abans de que entreu al equip haureu de venir un dissabte o dium enge al nostre camp a fer "una partideta" a l'equip de moderacio d'aquest forum els hi hagrada saver amb quina gent tracten. el nostre camp esta per valls (tarragona)

fins aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDl Maig 31, 2010 3:11 pm

Bon dia

Mario Mata
28 anys (15/05/1982)


Equip: M-16 (eléctrica), pistola GLOCK17 (gas), equipació militar de l'exercit espanyol (era el que més m'agradava). Ulleres per airsoft.

No tinc ninguna afiliació política o religiosa, només vull exercir aquest esport perque m'agrada molt la idea. Per sorpresa aquest aniversari em van regalar les armes i jo em vaig comprar l'equipació, soc novato en aquest esport però tinc moltes ganes de poder passar una bona estona i aprendre cada dia una mica més.

Estic pendent de poder jugar al camp d'uns amics que estan treient la llicencia per jugar al seu camp, però tinc ganes de probar una partida real d'airsoft amb gent legal que vulgui passar-s'ho bé.

El meu germà que també va equipat como jo més o menys podría també apuntar-se si accepteu. Gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin
Admin
Admin


Nombre de missatges : 116
Fecha de inscripción : 01/03/2009

APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDt Jun 01, 2010 8:56 pm

Hola Mario.

Gràcies pel teu post al fòrum.

En primer lloc i avanç d'aprofundir més ens tindries de dir d'on sou. Nosaltres som de Sant Boi de Llobregat, de L'Hospitalet i rodalies.

Es que molta gent ens demana entrar al grup i al final acaben sent de Vic o Girona i això no es viable, pels problemes de distancia, evidentment.

Ja direu...

Per cert, si el teu cognom es Mata. També es el meu.

Adéu.

Perroviejo
--
CAC
Centurions Airsoft Club
Tornar a dalt Ir abajo
http://centurions-airsoft-club.spqr-moneta.com
Furios
Tinent
Tinent



Nombre de missatges : 175
Fecha de inscripción : 22/04/2009

APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDt Jun 01, 2010 9:14 pm

Benvinguts al forum i m'alegra veure les 2 inscripcioncs com a candidats pel l'equip de centurions en un futur o de incorporacions inmediates.

Fins aviat

Corto y Cambio
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDj Jun 03, 2010 11:40 am

Hola perroviejo

Perdona per no dir d'on som. Jo visc a l'Hospitalet de Llobregat i el meu germà a Gavà (ell té 31 anys) i és més apasionat per l'airsoft que jo, però cap dels dos tenim experiència pràctica en aquest esport.

Els Mata som els millors, a més el cognom ve que ni pintat per airsoft Wink

Espero podem algun dia quedar i així podeu evaluar-nos millor.

Salut i força al canut!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDj Jun 03, 2010 1:29 pm

Només també dir que tenim cotxe tant jo com el meu germà. Se m'habia oblidat dir-ho

Mario
Tornar a dalt Ir abajo
Furios
Tinent
Tinent



Nombre de missatges : 175
Fecha de inscripción : 22/04/2009

APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDj Jun 03, 2010 8:27 pm

vale, perfecte donc guaita yo aquest cap de setmana ya el tinc ocupat total, pero de cara el dissabte de la semana que be podriem quedar si li va ve a perro viejo.

que et sembla perro viejo?

que et sembla mario?

fins aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDv Jun 04, 2010 12:30 pm

Bon dia Tinent Furiós

A mi i al meu germà ens va bé la setmana que ve (12 o 13 Juny). Així que us deixo el meu telèfon per si de cas 620xxxxxx. El email: marioxxxxxx@hotmail.com

Si a perroviejo li va bé, tinc ganes de probar i us agraeixo la vosta benvinguda. Espero que passem una bona estona i coneixer-vos.

Salut a tothom
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin
Admin
Admin


Nombre de missatges : 116
Fecha de inscripción : 01/03/2009

APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDv Jun 04, 2010 1:25 pm

Hola a tothom.

He tret el numero de telefon i l'adreça electrònica perquè no tinguis problemes si algú amb mala intenció vol tocar-te el que no sona.

Si algú del grup els vol, que me'ls demani.

La setmana que ve anirem concretant la trobada.

Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
http://centurions-airsoft-club.spqr-moneta.com
Furios
Tinent
Tinent



Nombre de missatges : 175
Fecha de inscripción : 22/04/2009

APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDv Jun 04, 2010 9:14 pm

Admin escrigué:
Hola a tothom.

He tret el numero de telefon i l'adreça electrònica perquè no tinguis problemes si algú amb mala intenció vol tocar-te el que no sona.

Si algú del grup els vol, que me'ls demani.

La setmana que ve anirem concretant la trobada.

Salut.

vale perfecte, ben fet lo de treure informacio personal, aixo s'ha de fer via mp (missatge proivat)

endavant centurions

FUEGO DE COBERTURAAAAAAAAA

NOS VEMOS EN EL FRENTE Cool
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDs Jun 05, 2010 8:44 pm

Gràcies per la rectificació i disculpa per possar la info personal

Tenim un altre amic també que li agrada molt aquest esport i també anirá equipat (sobre 31 anys). Si accepteu podría venir si al final fem la trobada de la setmana que ve? Per la nostra part serím jo, el meu germá ("juaki" apodo) i dadel.

Espero notícies i allí ens veurem.

A les vostres ordres. Salut!

Nota: El supremo Arte de la Guerra es someter al enemigo sin luchar.... cuidado con las claymores Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Furios
Tinent
Tinent



Nombre de missatges : 175
Fecha de inscripción : 22/04/2009

APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDs Jun 05, 2010 9:21 pm

correcte endavant amb la misio.

dissabte proper quedem i ens veiem serem:

perro viejo
sgt, rambo
furios
mapache
casillas
mario mes els 2 invitats

sumem un total de 8 persones s'ha de dir que tenim un desaparecido si formem equip seriem 8 aixo es veu color penseuuu be tots:D:D:D

no ai victoria si luchas con cobardia i escudo
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDl Jun 07, 2010 11:40 am

Per nosaltres 3 perfecte. Ya tinc ganes de probar l'equip.

Contacteu per dir hora i lloc. Si algún necessita cotxe, que m'avisi. Fins dissabte companys!
Tornar a dalt Ir abajo
Furios
Tinent
Tinent



Nombre de missatges : 175
Fecha de inscripción : 22/04/2009

APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDl Jun 07, 2010 9:08 pm

Mario escrigué:
Per nosaltres 3 perfecte. Ya tinc ganes de probar l'equip.

Contacteu per dir hora i lloc. Si algún necessita cotxe, que m'avisi. Fins dissabte companys!

la idea seria quedar alguna terrassa o bar per prendre algo nomes i coneixens per parlar les coses amb calma, centurions es troba en un moment delicat i esta tot empantanegat.

aviam si diu algo el administrador per aquest post i li fica hora al dissabte i lloc de trobada.

fins aviat Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin
Admin
Admin


Nombre de missatges : 116
Fecha de inscripción : 01/03/2009

APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDl Jun 07, 2010 11:00 pm

Furios escrigué:

centurions es troba en un moment delicat i esta tot empantanegat.

Collons Furios. Això es donar ànims a la gent perquè s'apunti.

Mario: fa temps que estem formant l'equip. De fet fa uns mesos que som una associació reconeguda per la Generalitat i ara mateix som quatre, més dos que es volen apuntar i que ja han provat jugant amb nosaltres, però que encara no estan oficialment apuntats.

Tenim una cosa bona dins d'una de dolenta: tenim un camp d'unes quinze hectàrees per jugar, però el camp està a una hora amb cotxe. A Vilabella, Tarragona.

A Tarragona n'hi han bastants grups que ja han demanat per jugar amb nosaltres. Per manca de grups no n'hi ha problema per jugar al nostre camp i pels voltants de Barcelona també hi han grups amb els que poder jugar. El handicap es que som poca gent i no volem enganyar a ningú. Es el que hi ha. Amb vosaltres seriem vuit, que ja es un número que esta be per formar un equip per jugar contra d'altres.

La majoria som gent que ronda els vint anys, menys jo, que per això em diuen perroviejo, que tinc 51. Però que consti que no soc, ni de bon tros, el mes gran que juga a l'airsoft. N'hi vist de bastant més grans que jo. I es que el principi fonamental que mou el nostre grup (i la majoria) es que fem això per divertir-nos i sense voler entrar en cap competició de caire semi-professional.

Volem establir una quota mensual que aniria destinada al les despeses de l'associació. Com, per exemple, la compra de materials, boles, repliques, o tendes de campanya per jugar partides nocturnes. La quota, en un principi, seria de deu euros per persona i mes.

També ens agradaria que tots els membres de l'equip anéssim uniformats de la mateixa manera. Encara que entenen que l'equipament es car i per això donem un marge molt amplii per que els que no tenen l'uniforme el puguin acabar portant. Els quatre membres oficials portem el mateix uniforme i el dos no oficials, de moment, van com poden.

No estic segur que pugui anar a la reunió del proper dissabte. Durant aquesta setmana ho tindré més clar. Però si no fos possible, us podríeu trobar amb en Furios, mapache i casillas i parlar per esclarir els dubtes que pugueu tenir.

Be, durant aquesta setmana ja aniré aclarint si puc estar a la reunió o no.

Espero haver-vos aclarit una mica de que va aixo dels Centurions A.C.
Tornar a dalt Ir abajo
http://centurions-airsoft-club.spqr-moneta.com
Invitat
Invitat




APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDc Jun 09, 2010 11:12 am

Gràcies per l'explicació, per nosaltres no hi ha cap problema de poder pertanyer (quota inclosa) i fer un grup maco per jugar a l'airsoft.

No em queda clar si el dissabte jugarem o només quedarem per parlar? A mi m'agrada la idea de prendre alguna cosa abans de jugar perque ens coneguem. Però el que realment vull es jugar a l'airsoft! Smile

Si al final feu partida el dissabte si us plau aviseu i així ens coneixem i podreu veure el potencial de COBRA KAI (això l'explicarem en persona, us enrocordeu dels dolents de karate kid?) jejeje Som els 3

Espero poder jugar amb vosaltres el dissabte! I espero que pe part de tots poguem fer un grup maco.

A mi personalment anar a Tarragona una horeta no em sembla cap problema (ni la cuota) i us puc assegurar que a mon germà i al dadel tampoc. Ja direu companys!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDc Jun 09, 2010 3:24 pm

última informació, el nostre amic Dadel no pot venir el dissabte si al final es juga. Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin
Admin
Admin


Nombre de missatges : 116
Fecha de inscripción : 01/03/2009

APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDj Jun 10, 2010 1:11 pm

KOBRA KAI: strike first, strike hard, no mercy.

Copeja el primer, copeja fort, sense pietat.

Hola Furrios, hola Mario.

El dissabte no anirem a jugar. Encara que podeu anar vosaltres, si voleu, amb el vostre cotxe amb en Furios, Casillas i mapache. Jo es que dubto que pugui anar ni a la reunió. Segurament estaré a 200 quilometres de Sant Boi. Si que podem quedar per jugar el dissabte dia 19 i fotem unes partides de prova com fem amb els nou vinguts i al nostre camp. Això sense treure que si quedeu per aquest dissabte podeu anar a jugar tranquil·lament, però sense en Sgt. Rambo i jo.

Digueu-me que decidiu.
Tornar a dalt Ir abajo
http://centurions-airsoft-club.spqr-moneta.com
Furios
Tinent
Tinent



Nombre de missatges : 175
Fecha de inscripción : 22/04/2009

APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDj Jun 10, 2010 9:23 pm

doncs no esperem, a mes la meva intencio era fer una reunio per que tinc la g 36 per reparar cosa que la portare dilluns a sherman per que es el dia de sant antoni (el dia del paleta) i faig pont i aprofitare. es a dir que no podria jugar com be saps perro viejo.
casi que esperem al dia 19, que dubtu poguer anr no tindre la g 36, lo que si podem fer es reunio el dia 19 alguna terrasa o bar per concretar tot. que us sembla?
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin
Admin
Admin


Nombre de missatges : 116
Fecha de inscripción : 01/03/2009

APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDj Jun 10, 2010 9:31 pm

Aquest dissabte sembla que hi ha previsió de pluges.
Tornar a dalt Ir abajo
http://centurions-airsoft-club.spqr-moneta.com
Invitat
Invitat




APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI EmptyDv Jun 11, 2010 11:11 am

Si al final feu una partida d'airsoft el dissabte 19 aviseu si us plau.

Gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





APUNTA'T AQUI Empty
MissatgeAssumpte: Re: APUNTA'T AQUI   APUNTA'T AQUI Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
APUNTA'T AQUI
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» I AQUI ESTEM PER DONAR GUERRA
» SI VOLEU JUGAR AMB NOSALTRES, APUNTEU-VOS AQUI

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CENTURIONS AIRSOFT CLUB :: LES NOSTRES ACTIVITATS :: RECLUTAMENT-
Canviar a: