| iniciandome en airsoft | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
whasy Soldat
Nombre de missatges : 9 Fecha de inscripción : 29/04/2010 Edad : 45 Ubicació : Sant Boi de Llobregat
| Assumpte: iniciandome en airsoft Dj Abr 29, 2010 1:56 pm | |
| hola a tots, em dic Ibán y soc de Sant Boi, per coses de la vida sempre m´ha interesat aquest tema del airsoft pero mai habia mirat res, despres de coneixer a un xicot de terrassa que porta temps explicantme tot el tema aquest del airsoft, repliques potencies, normes y tal per fin he decidit provar haber que tal surt, aquest diumenge anire al seu cam de terrassa per provar que tal funcione. 37€ ulleres, 1000 boles y la replica. Aquest mati he pensat, cony mirare haber si a SB hi ha algo d´aixo y mira per hon que os he trobat, si m´agrades em molaria formar part d´aquesta colla. | |
|
| |
Admin Admin
Nombre de missatges : 116 Fecha de inscripción : 01/03/2009
| Assumpte: BENVINGUT Dj Abr 29, 2010 4:37 pm | |
| Hola Whasy. Contents de saludar-te. Aquí ens tens per jugar a l'Airsoft. Som un club que fa poc ha estat legalitzat per la Generalitat de Catalunya. Tenim camp propi i tenim un problema: no tenim vehicles suficients per traslladar-nos tots a jugar. De fet tenim dos cotxes, però últimament un company amb cotxe no pot venir per problemes familiars i estem amb un sol cotxe. Si tinguessis cotxe seria de primera. De totes maneres si algun dia vols venir amb nosaltres estarem molt contents de jugar amb tu. Al calendari del fòrum anem posant els dies que juguem, les activitats etc. I si et vols allistar al nostre equip seria la conya marinera sempre que compleixis amb els requisits que exigim i que pots conèixer clicant AQUIAra estem preparant una partida nocturna al nostre camp. Normalment el que fem es que el nouvingut pugui provar unes partides abans de apuntar-se. Així podem decidir tots amb més criteri si vol entrar o si volem que entri. Res més. Salutacions. Perroviejo | |
|
| |
whasy Soldat
Nombre de missatges : 9 Fecha de inscripción : 29/04/2010 Edad : 45 Ubicació : Sant Boi de Llobregat
| Assumpte: Re: iniciandome en airsoft Dj Abr 29, 2010 7:11 pm | |
| dons noi jo tinc 30 anys y claro, tinc cotxe. Lo que no tic es roba ni replica ni gafes ni res de res, per aixo vaig al camp de terrassa perque alli m´ho deicen tot y aixi vaig probant. Ahir em van deixar una replica al bosc y vaig estar trastejant, sembla molt divertit y hi han molts numeros per que m´agradi. Vosaltres em podrieu ensenyar a jugar?? y tambe em podeu prestar repliques y tal?? | |
|
| |
Furios Tinent
Nombre de missatges : 175 Fecha de inscripción : 22/04/2009
| Assumpte: Re: iniciandome en airsoft Dv Abr 30, 2010 12:47 am | |
| ho me podriem quedar dema la tarda per coneixens avans de tot no se com vulguis i parlemt seriosament i amb calma i ja puguem un dia al camp
tu diras algu benvingut proximament a l'equip | |
|
| |
whasy Soldat
| Assumpte: Re: iniciandome en airsoft Dv Abr 30, 2010 6:01 am | |
| home claro esta! dons a mi em sembla be, quedem un dia ens coneixem, parlem etc. quedariem alguna part de sant boi, no? a partir de quina hora podriem quedar?? avui divendres nomes podria despres de dinar si em dono pressa en preparar un pc que tinc pendent sino tindria que ser dilluns. | |
|
| |
Furios Tinent
| Assumpte: Re: iniciandome en airsoft Dv Abr 30, 2010 8:28 pm | |
| - whasy escrigué:
- home claro esta!
dons a mi em sembla be, quedem un dia ens coneixem, parlem etc. quedariem alguna part de sant boi, no? a partir de quina hora podriem quedar?? avui divendres nomes podria despres de dinar si em dono pressa en preparar un pc que tinc pendent sino tindria que ser dilluns. vale, aviam tu de quina part de sant boi ets? quedariem per dilluns, pasam un numero de telefon per trucarte i posarme amb contacte amb tu sino et sap greu. pasamel via misatge privat, gracies furios. | |
|
| |
whasy Soldat
| Assumpte: Re: iniciandome en airsoft Ds Maig 01, 2010 10:13 am | |
| | |
|
| |
whasy Soldat
| Assumpte: Re: iniciandome en airsoft Dc Maig 05, 2010 12:18 am | |
| esperaba que el dilluns et posessis en contacte en mi......... tinc tota la setmana lliure. | |
|
| |
Admin Admin
Nombre de missatges : 116 Fecha de inscripción : 01/03/2009
| Assumpte: Re: iniciandome en airsoft Dc Maig 05, 2010 9:35 am | |
| Furios, si jo pugues em trobaria amb en Whasy, però no puc. Per això no he dit res. Ni tan sols el proper cap de setmana. Disculpeu-me.
Per altre part, estic cercant tendes de campanya amb camuflatge o verd caqui. Furios: si veus alguna en venda m'avises. | |
|
| |
Furios Tinent
| Assumpte: Re: iniciandome en airsoft Dj Maig 06, 2010 9:09 pm | |
| rebut, porto tantes coses a sobre.. em falta temps, yo ya tinc el numero den wasy aviam si puc quedar aviat amb ell, per parlar amb ell.
fins aviat. | |
|
| |
catmont Soldat
Nombre de missatges : 2 Fecha de inscripción : 15/08/2010 Edad : 45 Ubicació : montblanc tarragona
| Assumpte: Re: iniciandome en airsoft Dg Ago 15, 2010 9:16 pm | |
| hola a tots sóc l isidre CATMONT i com molts de nosaltres sempre ho hem vist però mai hem participat en aquesta activitat. tinc 31 anys (una mica gran) amb cotxe, el problema es que sóc de tarragona. el que volia es iniciarme en l airsoft he mirat de comprar un arma però m agradaria participar en una partida per veure si es com crec o no, el paintball no m agrada gens no tens punteria les boles van on volen. si vosaltres em proporcioneu (lloguer arma i equip) jo participo i no tinc problema en anar els caps de setmana a jugar disposso de 4 plaçes lliures al cotxe
| |
|
| |
Furios Tinent
| Assumpte: Re: iniciandome en airsoft Dc Ago 18, 2010 9:34 pm | |
| ets digne de una resposta i be te la donare jo, sembla ser que el club d'airsoft esta desfet, hi han malentesos interns i cap membre de l'equip mostra cap tipus d'interes.
sento dirte que poc podrem fer per tu.
salut
Furios | |
|
| |
catmont Soldat
Nombre de missatges : 2 Fecha de inscripción : 15/08/2010 Edad : 45 Ubicació : montblanc tarragona
| Assumpte: Re: iniciandome en airsoft Dc Ago 18, 2010 11:42 pm | |
| llastima semblava que estaveu ben coordinats en fi ja buscare un altre lloc on fer airsoft | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: iniciandome en airsoft | |
| |
|
| |
| iniciandome en airsoft | |
|